Wiadomości

"Pozory mylą, dowód nie"

Data publikacji 16.07.2013

Ogólnopolski program edukacyjny „Pozory mylą, dowód nie”, od 2009 r. realizowany we współpracy z Komendą Główną Policji, został zaliczony do najciekawszych i najbardziej efektywnych światowych inicjatyw społecznych. Wyboru dokonało jury złożone z czołowych specjalistów w zakresie kampanii społecznych w USA, działające w ramach międzynarodowego projektu Creative for Good.

Ogólnopolski program edukacyjny „Pozory mylą, dowód nie”, od 2009 r. realizowany we współpracy z Komendą Główną Policji, został zaliczony do najciekawszych i najbardziej efektywnych światowych inicjatyw społecznych. Wyboru dokonało jury złożone z czołowych specjalistów w zakresie kampanii społecznych w USA, działające w ramach międzynarodowego projektu Creative for Good.

"Pozory mylą, dowód nie", kampania realizowana od kilku lat wspólnie przez Komendę Główną Policji oraz Związek Browary Polskie, ma na celu ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim. Skierowana głównie do sprzedawców alkoholu oraz rodziców nastolatków, aktywnie angażuje polskie samorządy, szkoły i organizacje non-profit. Kampania została wyróżniona przez członków amerykańskiej Rady Reklamy (Ad Council) ze względu na efektywność, długofalowość i pomysłową kreację.


Czytaj więcej...

Powrót na górę strony