Wiadomości

Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży

Data publikacji 08.02.2011

Przypominamy, że w listopadzie 2008 roku Fundacja Dzieci Niczyje uruchomiła pierwszy bezpłatny i ogólnopolski TELEFON ZAUFANIA dla DZIECI i MŁODZIEŻY 116 111. Konsultanci telefonu współpracują z ogólnopolską siecią instytucji i organizacji, które w razie potrzeby prowadzą interwencje w sprawach dzieci.

Przypominamy, że w listopadzie 2008 roku Fundacja Dzieci Niczyje uruchomiła pierwszy bezpłatny i ogólnopolski TELEFON ZAUFANIA dla DZIECI i MŁODZIEŻY 116 111. Konsultanci telefonu współpracują z ogólnopolską siecią instytucji i organizacji, które w razie potrzeby prowadzą interwencje w sprawach dzieci. W przypadku podejrzenia, że zdrowie lub życie dziecka jest poważnie zagrożone, konsultanci telefonu 116 111 uprawnieni są do inicjowania interwencji policyjnej dzięki wypracowanym procedurom współpracy w tym zakresie między Komendą Główną Policji a Fundacją Dzieci Niczyje.
Telefon zaufania 116 111 służy młodzieży i dzieciom potrzebującym wsparcia, opieki i ochrony. Zapewnia dzwoniącym kontakt z fachowcami w trudnych dla nich sytuacjach.
Linia 116 111 obsługiwana jest przez wykwalifikowanych psychologów i pedagogów, którzy potrafią rozmawiać z młodymi ludźmi o ich problemach i są w stanie udzielić im profesjonalnej porady w sytuacjach kryzysowych.
Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 działa w dni powszednie, od poniedziałku do soboty, w godzinach od 12.00 do 20.00. Pytania do kosnultantów mogą być także zadawane z poziomu strony internetowej - www.116111.pl
Konsultanci porozmawiają z dzieckiem o każdym problemie, z którym nie potrafi sobie poradzić.
Nie ma problemów ważnych i nieważnych – dziecko może zadzwonić w każdej sprawie, która jest dla niej/niego trudna.
 
Źródło: www.fdn.pl 
www.116111.pl

 

Powrót na górę strony